13 Şubat 2014 Perşembe

The Walking Dead 4.Sezon 10.Bölüm Fragmanı | Yürüyen Ölüler izle


Ara sezon heyecanı yerinde başladı. Kahramanlarımız yine yollara düştü. Herkes ayrıldı. Carl ve Rick bi yerde, Maggie ve Glenn bi yerde. Michonne yine yalnız kovboy modunda. Diğerlerini daha göremedik. Çok heyecanlıydı doğrusu. Hele ki Carl'ın başına gelenler. Çocuk daha film başlamadan mortayı çekecek gibiydi az kalsın. Neyse ki bir şey olmadı. Rick için bir şey diyemiyorum zaten. Vali çok temiz dayak attığından beri düzelemedi. Daha zombie olmamış zombi gibiydi. Nasıl bir deyimse artık. Bölümü izleyenler en azından bana hak vereceklerdir. Bölüm gerçekten çok akıcıydı ya da bana öyle geldi. Çünkü 3 4 ay sonra yeniden bir bölüm izliyoruz. Heyecandan zamanın nasıl geçtiğini anlamadım. Birden bitti bölüm. Haliyle üzüldüm doğrusu. Tam herkes ayrıldı deyip melankoliye bağlamadan evvel Michonne Carl ve Rick'i buldu da çok sevindim. Doğrusu 10.bölümü iple çekiyorum. Bir hafta beklemem gerekecek olsa bile buna değer. 10.bölümde ekibin arda kalanını göreceğiz. Bakalım onlar ne yapacak. 10.bölüm fragmanı internete düşer düşmez izledim. Gerçekten 10.bölüm fena olacak. İzlemenizde fayda var.

The Walking Dead 4.Sezon 10.Bölüm Fragmanı




Etiketler: the walking dead 4.sezon 10. bölüm fragmanı, the walking dead, walking dead, yürüyen ölüler, full izle, 10.bölüm izle, tek parça izle, takılmadan izle, traler, 4x10 promo, trailer, amc, yabancı dizi, frank darabond, rick grimes, daryl dixon