3 Şubat 2014 Pazartesi

Philip Seymour Hoffman öldü | Amerikalı aktör Philip Seymour Hoffman'ın ölüm sebebi



Phillip Seymour Hoffman, ben bu adamı Hunger Games ile tanıdım. Gerçekten de usta bir oyuncuydu. 2005 yılında capote isimli filmdeki performansıyla en iyi erkek oyuncu Oscarı'nı daha sonra 2007 yılında 65. Altın küre Ödüllleri'nde yine bir ödül ile ustalığını konuşturmuştu. Birçok filmde rol almasına karşılık ben hiçbir filmini izlemedim. Ama izlemeyi hedef edindiğim kişiler arasında bir oyuncu. Açıkçası adam 2 şubatta New York'ta ki evinde ölü olarak bulunmuş ve ismi açıklanmayan bir emniyet görevlisi de ölümününü yüksek dozda uyuşturucudan olduğunu açıklamış. Bu durumun kötü bir tarafı da var. Uyuşturucudan dolayı ölmüş. "Al işte!"
Lindsey Lohan'ın hala yaşadığı ama Phillip Seymour Hoffman'ın uyuşturucudan mortayı çektiği bu dünyaya lanet gele!
Açıkçası aşırı bir Hunger Games hayranı olduğum üzere benim merak ettiğim tek şey şu; Hunger Games adlı film serisinin 2. filminde çok önemli bir role sahip olan Phillip Seymour Hoffman'ın 3. filmde olup olmayacağı. Başta pek sevmediğim bir karakter olan Plutarch Heavensbee'yi canlandıran Hoffman filmin sonuna doğru ümit uyandıran bir karaktere dönüştü. Neyse kafaları daha fazla bulandırmadan bize düşen tek şeyin 46 yaşında ölen değerli aktörün karşısında saygıyla eğilmek olacağıdır. (Daha fazlasını yapmak isteyenler yapabilirler tabii.)